Gzdenur Bi denemek lazım bence. doktorlarda ilk önce en uygununu alın çünkü saat geçmeden zaten değişiliyor yenidoğan, eğer bebekte pişik vs. Yapmaz memnun kalırsanız devam edin diyorlar çünkü her bebeğin bünyesi farklı ama sızdırma gibi Bi sorun olursa al Bi paket dene değişirsin ben sleyp aldım memnun kalmazsam diğerlerini denilen