Carpedym Selam kızlar bir önceki postta 32 haftalık olduğumu ve 2 hafta bebeğim önden gittiğini yazmıştım ben hala çalışıyorum işyerine yakın özel Bi hastaneye gittim bugün batma oluyor diye ultrasonda bebeğin başının aşağıya dayandığını söyledi doktor ama açılmam yokmuş nstye aldılar ordada sancı falan çıkmadı ama ben biraz korktum açıkcası bu şekilde olan varmı
Defnesmomy Carpedym canım 24. Haftadan beri baş gelis baş geliste baskı hissi çok oluyor dakika da bir WC ihtiyacin olur, kasıklarda sancı , 34+0 im serklajli gebeyim üstelik kanala girmediği sürece baş gelis olması güzel normal doğum düşünüyorsan
Ayfer- Carpedym benim 20 Li haftalardan itibaren başı aşağıda. 38. Haftamdayım. Kanala girmediği sürece başının aşağıda olması doğumu tetiklemez sanıyorum
Slc Benimde 23 haftalık ama sekr çıktı şeker olduğu için gelişimi 2 haftw öne geçmiş ve ters duruyor ddi 😔
Slc NidaEray evet bide ben en başından beri diyetisyene gidiyorum dün yeni diyet yazdı . Şekerden bebeğin karn gelişmi fazla ddi böyle normal doğum düşünme ddi
Carpedym Defnesmomy hayırlısı olsun inşallah vaktinde gelsin sancı vs çıkmayınca biraz rahatladım tabi ayın 5indede kendi doktoruma kontrolümüz var
Defnesmomy Carpedym bebek aslında doğasına uygun olanı yapmış 28. Haftalardan itibaren baş gelis olmaya başlarlar çünkü ileri haftalarda büyüdükleri için donseler bile bu daha zor olur o yüzden bu iyi birşey yani, doğum kanalına girmiş dememiş dönmüş demiş kuzum 🩷🌸
Slc __mom1 ya doktorların bize doktor dili konuşmasına sinir oluyorum ben anlat arkadaşm özele bı ton parw veriom yine konuşmuyor tam turs
Slc NidaEray ters olduğu için demiş olabilir onun üstüne bebek kilolu gidiyor skerdeen kilo almış ddi ve üzüldü beni karamsar etti açıkçası