yenibirannis Kızlar 3 4 gündür böyleyim gündüzleri aksamları geçiyo tansiynm normal yaşayan varmı neden olabilir vantilatör karsısında yatıyorum geceleri sıcaktan alakası var mıdır bilgisi olan varmı bebeğim hareketli