Güzel anneler 12. Haftadan selamlar 🙋🏻♀️
Yaklaşık 1 hafta 10 gündür fazlasıyla iştahsızlık ve halsizlik var yerimden kalkasım gelmiyor sürekli uyku modu😴 şimdiden yormaya başladı minik🥹
Sizler de yaşıyor musunuz aynı durumları, bir öneriniz tavsiyeniz var mı acaba özellikle iştahsızlık konusunda 🤭☺️