Edaae Merhaba arkadaşlar, 34 haftalık hamileyim, sol elimin parmak dibi ve tırnak dibinde ve sağ ayağımın taban ve parmaklarında siğiller var? Doğal bir yöntem var mıdır? İncir sütü flan diyorlar ama deneyen var mı? Bir de sıkıntı olur mu?
ParodiMom Siğilleri okuyup bağlıyorlar ama bende tam detayını bilmiyorum annemin rahmetli babannesi yapardı kaç tane siğil vardı ellerimde geçmişti
Minikperi Verrutol diye bir asit var ama hamilelikte önerilmiyor galiba o çok rahat bitiriyor normalde. Doktorunuza danışıp sürebilirsiniz.