Monaaa Merhaba kızlar dün 9. Haftamıza girdik . Sağlı sollu batma şeklinde karnımda ağrılar oluyor . Sizdede oluyormı bu durum ?
gamzecgr Monaaa o haftalarda oldu 20 lere geldik hala arada oluyor benim bebisler biri sağda biri solda doktorum rahim ve bebekler büyüdükce ara ara devam edicek dedi merak etmeyin 💐
Meryemgrcy Monaaa Benim de 9 haftalık canim alt karnim sag kasik sol kasık dünden beri batma oluyor. Tedirgin oluyorum ama birkax kişi benim de oluyor normal dedi. Pazartesi içimin rahatlaması için bir gideceğim doktora bakalım inşallah sorun olmaz
Hsrt80 23.6dayim tek yumurta ikiz belim ve sağ kaburgalarimi histemiyorum bazen ağrıdan rabbim ikiz hamilelik gerçekten çok zormuş tek gebeliğim de oldu ama.ikiz kat kat fazla rabbim sağlıkla sabırla dogumlarini nasip etsin
Sevimli-tosbikk Bizde 7+4 dün akşam başladı sol tarafımda ağrı oluyor arkaya doğru gidiyor normal mi acaba
gamzecgr Sevimli-tosbikk böbreklerinize doğru vuruyorsa üşütmüş olabilirsiniz öteki türlü kasık ağrısı normal
gamzecgr Sevimli-tosbikk 2 gündür bende de vardı acile gittim bişi de çıkmadı 2 gün çektirdi kesildi sonra belinizi sıcak tutun
Monaaa Meryemgrcy insallah canım bende cumz günü gidecegim. Bırlackısı kese genısledıgınden olabılır dedı ama bılemedım
Tug_34 8+0 ilk defa bugün istifra ettim. Ve 3-4 gündür kasık ağrılarım var. Korkudan acile başvurmuştum ama sorun yok dediler :)
ikizmom94 Ben de dün 9. haftama girdim dunden beri sağlı sollu agri batma oluyor bu haftada sanırım bu normal