Anneler merhaba ekim sonu gibi doğacak inşallah bebeğimiz yani bi nevi kış bebeği olacak sizlere bebeğimi nasıl kaç kat giydirimem gerektiğini sprmak istiyorum ben kış olacağı için uzun kollu çıtçıtlı boyd üzerine alt üst takım ya da tulum üzerine de üşürse yelek giyer diye düşündüm sizce kalın mı olur yanda ince mi olur