incii
Tubamrt beni en çook endişelendirenn de sezeryan zaten🤦🏼♀️ asla ama asla istemiyordumm delirmemek elde degil hamileligin başından beri bulantı falan çocukla ilgili hiç bir sorunum olmadı hep benden kaynaklı 6 haftalıkken 39,40 ateşlendimm günlerce üzerine 4,5 aylıkken su çiçegi oldumm o başka bir fiyasko şimdi bu çocuk resmen savaşçı dogacak