Benim kızımda parlaklık gözüktü geçer dediler 7 aydan sonra geçmedi doğum yaptım oksijen alamamış kuvezde kaldı 20 gün daha sonra ben 1aylik olunca eko cektirdim kaplte ve o parlaklıkta 3 tane delik olduğunu söyledi kendiliğinden kapanır ama 6 ayda bir kontorllol ettirdim ikisi kapandı diğeri çapı büyük oldugundan kapanmadı onuda anju oldu şuan sağlık yasitlariyla ayli 12 yaşında bizim böyle oldu dogumsendirom velan denilmedi