0605_ Mustelanın avokadolu serisinin içeriği tam temiz değilmiş diye okudum oysaki çok büyük bi kısım baya memnun bende indirimde almıştım şampuanını losyonunu vs ama şimdi iade mi etsem diyorum diğer markaya da biraz göz attım siz ne tercih ettiniz
Agg0207 0605_ incia aldım ben şampuan olarak ama mustela da çok güzel bence kızımda kullandım gayet iyi oda
Maryhoney Mustelanin neyini aldiysam çocuğumda alerji yaptı doğdu şampuan isilik yaptı. 4 yaşında şuan tatile giderken güneş kremi aldım çocuğum hastanelik derecesinde kabarttı vücudunu mustelaya güvenmiyorum görümcem incia kullaniyor bebeğine memnun