Sak94 Kızlar merhaba ilk doğumdan sonra ki bir ayda çocuğa Sarılık olmasın diye hangi marka mamaları verdiniz sma hippo aptamil hangisini önerirsiniz
minikoannesi123 Sak94 golden goat, anne sütüne en yakın tadı olan bebek mamasiymis. Ayrıca gaz oluşumunu falan da minimuma indiriyor. Ama pahalı biraz :(
Aysegul17 Sak94 benim bebeğim 1 hafta kuvezde kaldı hemşirelere sordum ne verdiniz ondan devam edelim diye Aptamil verilmiş bende değiştirmedim aptamilden devam ediyoruz
Sak94 minikoannesi123 merhaba evet bende bundan aldım bunu önerdiler keçi sütlü olanı 309 tl güncel fiyatı 😀teşekkürler
asyasemin İçerik olarak golden goat en temizi. Netten araştırın arkadaşlar bazıları çok katkı maddeli. Özellikle aptamil uzak durun. Neyin reklamı çok yapılıyorsa o üründen uzak durun
Livanur22 asyasemin bir yaşına kadar aptamil kullandım bize yaradı, diğer mamaları kabul etmedi bence o çocukla alakalı birşey