Kızlar merhaba hamileliğimin 40+2. Günündeyim.Dün ilk kez doktorum vajinal muayene yaptı ve birkaç damla kan gelebilir dedi ki öyle de oldu. Az önce tuvalete gittiğinde avuç içi kaar bi alanda yoğun bi mukussal akıntı var.Bazı yerleri koyu sanki kanama gibi.Acaba nişan gelmesi böyle bişey mi,ağrım filan da yok.Sizce doktorq gitmeli miyim?