37+6 yız. Sanki sızıntı şeklinde suyum geliyor gibi geliyor bana 2. Hamileliğim. Zaten aylardır bitmeyen sarı akıntım vardı bide bu eklendi 🥹(Kızımda 31.haftada suyum tamamen gelmişti.) Başına gelen var mı? Dr gitsem hemen çatı muayenesine alıyorlar. Daha açılmam yok ama bu gidişle muayene ola ola açılacak. Fikirlerinizi bekliyorum hayırla, kolaylıkla bi gelseler ❣️