teacher-mom21 Güzel anne adayları bu haftalar da ölü gibi olan ben tek değilim dimi… Yerimden dahi kalkamıyorummmmm bel bacak ağrım var bulantım var var da var çok şükür
mirooo teacher-mom21 benimde bulantım vardı doktorum prilam verdi onu kullanıyorum yatmadan iki tane içiyorum bu aralar rahatım
gunessmomm teacher-mom21 benim ikinci gebeliğim ve hiç bulantı halsizliğim yok ilkinde çok vardı ama 6-7 kilo vermiştim 🥲
Ainour_chamit Benimde sürekli bulantım var ve sürekli uyumak istiyorum ve kendimi ne kadar uyusam çok yorgun hissediyorum 😩
Sevimli-tosbikk Bende çok şükür miğde bulantısı yok ama dün akşam başladı sol bögrümün orası çok ağrıyor
1sadeturkahvesii Benimde bulantı baş dönmesi var birde burnum hep tıkalı ve ekstra uykusuzluk var bende hiç uyuyamıyorum