Canankara1992 Bende 28 haftalıgım detaylı da bizimde böbrek geniş çıktı doktor önemli degil dedi takip etcez dedi biri geçmiş digeri duruyor hala doguödan sonra ultrasonla takip dedi hiç down sendromu falan demedi