2oglus Kızlar testimi atıyorum gecikmenin 5.gunundeyim gölge gibi görüyorum ama 5gün gecikmede varsa net çıkması gerekmezmi
2oglus tgbadlgzr evet maalesef net çıkması lazım birde bu erken gebelik testi 🥺 adetim düzenlidir pek gecikme yaşamam ama yapar yapmaz çok çok silik görür gibi oldum 2gün önce hiç bir şey yoktu büyük ihtimalle yanıltıyor beni🥺
2oglus tgbadlgzr aslında stres yapmadım hatta uygulamayi bile silmiştim şimdi yükledim aklıma gelmesin diye düşünmemeye çalıştım nasip artık
Umut_aras Kaset test yapın sabah ilk idrarla bu erken gebelik testlerinden bende hiç öğrenemedim bide şu kadar doğruluk payı vardır derler
2oglus Umut_aras yani yanılma payı olabilir mi 🙏 ayy inşallah ama elimde kaset test yok ve yarın pazar alma şansım da yok