EbruDUNDAR-47 Arkadaşlar 31.2 haftalık oldum başımdan beri Protestan troid ilacı ve omepa vm vitamin kullanıyorum 3. Aydan sonra da magnezyum probiyotik ve iki aydır da demir ve d vitamini kullanıyorum.. sizler ne kullanıyorsunuz..??
gamzecgr EbruDUNDAR-47 20 haftaligiz demir ilacı,omega3 multivitaminli,progestan iğne ve ilacı arada durumuma göre de magnezyum içiyorum
Hnd_01 EbruDUNDAR-47 Hamile olduğumu öğrendiğim gibi folic Trio başladım.sonra onu doktorum biraktirip,pregnom multivitamin verdi.doguma kadar kullanacaksın dedi.ayni zamanda kan şurubu ve magnezyum kullanıyorum
Aybarssmom_ 19 haftalığım demir ilacı ve Multivitamin kullanıyorum 17 haftalıkken çok kasık ağrısı yaşadığım için magnezyum verdiler ama devamlı kullanacak mıyım bilmiyorum bittiğinde sorcam doktora
Twobabysmom Hiçbirşey kullanmadım ilk başta folik asit kullandım ama düzensiz. İlaç karşıtı değilim ama düzenli takibini yapamıyorum sonra da hiç içmiyorum doktorum 1 haftadır demir ilacı yazdı sadece 1 kez içtim takibini yapmak zor geliyor bana
Firstmomfirstchild Twobabysmom bende de ayni sekilde folik asiti düzenli kullanamadim ama dmeir ilacini ve vitamini düzenli kullanmaya calisiyorum. Enerji veriyormus gibi hissediyorum. Ilac tarzi seyler kullanmaya karsiyim ama bahse konu bebek olunca hangisi dogru hangisi yanlis bilemiyorum
BusraBercin Folik asitle baslayp 13.haftada bırakıp d3 vitaminine basladım.sonra demir ve multivamin basladık.sonra magnezyum.şuan D3 Demir Multivitamin Magnezyumla devam ediyoruz.31. Haftadayım
BusraBercin EbruDUNDAR-47 geçen hafta kontrolüm vardı 10 gün kadar önden gidiyoruz.dr sıkıntı yok dedi hersey normal ama yinede acaba mı demeden yapamıyorum.sizin durumlar nasıl bebişde sizde iyisinizdir insallah
EbruDUNDAR-47 BusraBercin maşallahh çok güzel bizde sanırım 2 gün önden gidiyoruz 😊 bugün kontrolüm vardı benim de 37. Haftada alırız dedi doktorum allahtan bir mani çıkmazsa
BusraBercin EbruDUNDAR-47 yaa ne güzell 😍😍sağlıkla gelsin minnoşlar ❤❤❤ artık benimkinin canı ne zaman isterse bakalım nasip 😬😬genelde rahat bir yatış pozisyonunda kendisi.hiç dönmeye niyetide yok gibi 😅
BusraBercin EbruDUNDAR-47 geçen hafta cuma günü 1650 idi sanırım sizin minnoslarla hemen hemen aynıdır şuanda
EbruDUNDAR-47 BusraBercin maşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin çok sağlıklı güçlü olsun kızçeler🥰🤲🏻