Mummumlilo Maşallah diyelim benimde öyle geçti ne bulantım oldu ne ağrım sızım ama son 2 ay ağırlaştıkça biraz zorlanmaya başladım şimdi doğurma zamanına geldim baya baya zorlanıyorum ama anne olmak için değer şükürler olsun😇
Ebru_20 Artemaaa_1 çok şükür ki bende kolay atlatıyorum 35 haftalık olduk ama çok ayakta kalırsam veya temizlik yaprsam hissediyorum hamile olduğumu
Naressmom1644 Aşkım Allah korusun da nazar mı degsin istiyorsun,😀😀 Soylemesene kimseye:) Maşallah maşallah Bende şu son gunlerimde maalesef zor geçiriyorum acaba kolay geçiren var mı diye düşünüyordum. Varmış.
Zehross03 cokkasmabeabi hepsi aynı oluyo diyolar ya sırf bunun yüzünden cesaret edemiycem bidaha cocuga 8. Aydayım bi ben bi allah biliyo nasıl geldim bundan önceki düşüğümdede böyleydim kusmalı bayılmalı aynıydı yani…
cokkasmabeabi Zehross03 yok yok hepsi aynı değil. Hiçbirinde öyle bulantı kusma hayatımı zindan edecek kadar yaşamadım ama cok da sorunlu geçirmedim şükür.