SevgiErsoy canım her kanamada mutlaka git hastaneye. Ben önemsemedim hatta pıhtı da düşüyordu, iş falan yapmıyordum evde sadece yemek yapıp ortalığı topluyordu başka işim yoktu ama bir gece yine pıhtı geldi ağrı kanama devam etti ben de nasıl olsa 22-23 haftalardan beri geliyor ben de 34+5 falanım her seferinde gidiyorum artık yapacak bişey yok diyip yolluyorlar diye gitmedim, ertesi günü kızım plasentadan ayrıldı ölü doğdu oksijensiz kaldı 15 dakika kalp masajı yapıldı çok çok şükür şimdi iyi ama ameliyat sırasında eşime önce anneyi mi bebeği mi kurtaralım demişler mecburen anneyi diye imza atmış yıkılmış adam 😢 Allah bir daha yaşatmasın her kanamayı sıkıca önemse gerçekten ihmal etme iş de yapma lütfen 🙏 Allah’ım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🌸