Merhaba herkese. 19+3 olduk geçen hafta şehir dışına tatile gitmiştim orda iki gün denize girdim haşema ile ama 15 dk falan. 2. Gün kasığımda ciddi bir ağrı başladı hatta gece uykudan uyandırdı. Belki enfeksiyon kapmışımdır dedim. Ertesi gün orada doktora gittim kan idrar verdim. Doktor dedi ki ben sonucu görmeden bi şey diyemem bebeğin yaşıyor ama ağrın devam ederse hastaneye yatman gerekecek dedi beni gönderdi. Denize girme ilişkliye girme dedi. Ben akşam sonuç çıkınca İstanbul’daki doktoruma gönderdim. İdrarım temiz kanım çok düşük çıktı kan ilacını günde 2 doza çıkardı. Ağrılarım için de progestana başlayabilirsin dedi ben çok korktum. Ertesi gün test verdiğim doktora gittim bir de o görsün diye. Ağrın devam etseydi ben de progestana başlayacaktım dedi. Neyse o günden sonra hafifledi ağrım ama Bugün sabahtan beri aşırı derecede kasık ağrım var ne uzanmayla geçiyor ne başka bir şeyle. Bazen kramp gibi bazen bıçak saplanır gibi. Kötü bir şey mi bu ben şimdi napmalıyım sürekli sürekli doktora da yazmak istemiyorum yarın pazar böyle beklemeli miyim boşuna telaş yapmamalı mıyım bana bi akıl verin nolur