Kızlar sürekli yazıyorum sürekli soruyorum çünkü çok istiyorum 🥺
Yumurtlamanın üzerinden 14 gün geçti geç yumurtlama oldu 19. Günde
Bat 22 ağustostu ama yumurtlama geç olunca tarihim ileri attı.
Dün ve bugün sabah gebelik testi yaptım negatif
Şimdide çok çok silik açık pembe kanama oldu
Yerleşme kanaması olabilir mi yoksa regl mı olacağım