Elisa46 merhaba bende gebelıgım boyu ca hıc akıntı olmadım progestan kullanıyorum vajınadan. onun akıntısını tanıyorum bembeyaz gelıyor zaten . Ama bu sabah kalktıgımda sapsarı sumuksu aynı sızın soyledgınız sekılde farklı bır akıntı geldı peceteye boyle afedersınız uhu gbı uzuyırdu.33. Haftadayız korkuyorum siz doktorunuza sordunuz öu