Kediannesi1 Zumzugukodummuzzingillatirim benim duyduklarım hep doğum parası için yapıyor bende şirketimi kapatsam hemen sigorta için uğraşırım yana yakıla mesela onda evet haklısınız 😀
Zumzugukodummuzzingillatirim Kediannesi1 doğurayım öyle başlatıcaz, kocam şey diyo tersten iş yapıyoruz dkdkdı
babyy__ __mom1 kuzum arkadasın sorusunda bisey yok bilmemis soruyor cvo veriyorum digelreri muhalefet oluyor yap bisey olmaz die senelerce okuduk hala cabalıyoruz biz bilmiyoruz onlar biliyor neyse
Gizemlibirisi babyy__ bişey sorabilir miyim.bende 18 haftalıkken ise girmiştim maddi durumdan dolayı.34 haftaya kadar calistim.ve doğum iznine ayrildim.Allah nasip ederse çocuğun durumuna göre devam edicem yada etmcem.suan 100 gün sigortalı görünüyorum doğum parasını hakettim.bana da her hangi bir soruşturma falan olur mu ben doğum parasını falan bilmiyodum ise girerken.uc dört maaş alırım çocuğuma bişeyler alırım diyerek girmiştim ise
minikmucizeemaak Gizemlibirisi Size niye olsun ki siz çalışmışsınız zaten soruşturma olsa dahi şirketin kamera kayıtlarından kanıtlarsınız çalıştığınızı
baybarsmom babyy__ bırak bende okudum onu naparlarsa yapsınlar ceza yiyince bosver sen yap diyen kisiyle beraber öderler 😂 tatlı su kurnazları ya
baybarsmom babyy__ bırak bende okudum onu naparlarsa yapsınlar ceza yiyince bosver sen yap diyen kisiyle beraber öderler 😂 tatlı su kurnazları ya
Ayselsilahimigetir babyy__ ona bisey diyemem haklısınız o konuda ama başkası icin de kendini paralama 🤷♀️ Burda okumuştum birisi yazmis aranizda avukat olan var mi bisey sorucam yazmis başkasında ona cevap olarak ben avukatım danışan ücretini ödedikten sonra tabiki de sorabilirsin yazmıştı😀
NaimeYilmaz [silindi] yazıyorsa o teknik hata, yenileyınce düzeliyor. Biz yorum silince geri açmıyoruz hata yoksa. Eliniz ayağınız titreyecek kadar takmayın kafanıza. Mutlu forumlar