Kızlar 37+5te yani 31 ağustosta doğuruyorumm. Doktorumuz gün verdi planlı sezaryen olacakk. İlk doğumum ve oldukça endişeliyim, bir sürü korkumda var. En büyük korkum bebeğim sağlıklı olacak mı? Çünkü hamileliğim çok zor geçti gebelik şekerim ve tansiyonum var çok zor günler yaşadım 😣 birde lahusalıktan korkuyorum herkesin söylediği şimdiden batıyor, ben çok zorluklarla bebeğimi karnımda tuttum onun için her şeyi yaptım, sigara içen birinin dokunmasını öpmesini dahi istemiyorum. Eve herkesin girip çıkmasını istemiyorum. Düzenimi bozmalarından korkuyorum çok pimpirikli bir başak burcuyum herkesin elinden yemek yemem, mutfağım hep düzenlidir her şey yerli yerinde olsun isterim eşime bile sürekli bir şeyi nerden aldıysan oraya koy derim 🥺 doğumuma 5 gün var ve ben şuan bile mutfak dolaplarını buzdolabını falan siliyorum detarjanla 🤦🏻♀️ Lütfen yargılamayın huyum bu cidden dağınıklık vs sevmiyorum düzen hastalığım var birde lahusayken insan daha hassas oluyor diyorlar ne yapacağım bilmiyorum umarım psikolojim bozulmaz 😣