Kızlar merhaba 26 aylık kızım var .. bu ay adetim 10.08 de bitti ve bebiş istediğimiz için deneyemeye karar verdik. Bir kaç gündür kasık ağrılarım vardı adetime daha 6 gün var .. ovulasyon testi yapıyordum 3 gündür ikinci çizgi silik çıkıyordu ama bazı yorumlrdada bu hamilelik belirtisiydi neyse bu sabah test aldım hızlı gebelik ikinci çizgi silik çıktı
Sonra normal ucuzlardan yaptım yine silik çıktı dayanamadım kan vermeye gittim sonuc bu 🙈 hamilemiyim değil miyim suan doktor 2 gün sonra tekrar yaptır dedi böle düşük sonuc cıkan varmı