uykucuminnoss Bugün de ben açayım bu başlığı. Akşama ne yemek yaptınız? Sıcakta ne yemek yapsam bilemedim bana da fikir olur. 🥹
gamzecgr uykucuminnoss haşlanmış etle nohutum vardı etli nohut pilav yaptim hızlıca buzluk nimetleri çok iyi oluyor insanın uğraşasi yoksa
uykucuminnoss cokkasmabeabi sen de bekle burada bacım. Mutlaka birileri bir şeyler yapmıştır fikir ediniriz 😂
Elfyns uykucuminnoss kışın yine sebze falan oluyor şimdi birşey de bulamıyorum hep fasülye barbunya falan yapınca yanına pilav oluyor pilav da kilo yapıyor diye yemiyorum 🤣
uykucuminnoss Elfyns ben de çok bunaldım her gün yemek düşünmekten. Bir de eşimin yemediği tek yemek taze fasülye. Yaz ayında düşün ne yapayım 😂😂
Elfyns uykucuminnoss aynı benim eşim de öyle sebze yemez çok ıspanağa falan evlenince alıştı etçil baya 🤣
Birannis uykucuminnoss seninki gene sadece taze fasulye yemiyormus benimki kabak pırasa taze fasulye ıspanak lahana yemiyor şimdi söyle ben nerelere gidem
miniskesi uykucuminnoss biber dolması ve tarhana çorbası yaptım. ama sanırım uzun zamandır ilk defa bu kadar zorlandım yemek yaparken tansiyonum mu düştü nedir 10 kere oturdum 1 saat bitmedi işim😒
uykucuminnoss miniskesi aman dikkat et. Eline sağlıııkk. Burada pazar yarın. Dolmalık biber alayım da ben de yarın pişireyim
uykucuminnoss Elfyns vallahi ben de çok severim ama hamileliğin son 15 günündeyim hamurişi karbonhidrat az yemek istiyorum 🥹🥹
Elfyns uykucuminnoss evet bende 22.haftadayım zaten kilolu hamile kaldım bide 7 kilo falan aldım yersem alıcam daha da 😉
uykucuminnoss Elfyns böyle dedim ve gittim kek yaptım hazır yufkadan da börek yaptım daha da bir şey yapamam 😂 dayanamadım gene instagram keşfetine düştü 🥰
cokkasmabeabi Birannis benimki de sebze yemiyor. Patates bakliyat vs yapsam bu kış yemeği diyor. Zıkkım bulup önüne koyasım var 😂😂