Kızlar dün doktora gittim suyumun sınırda oldugunu söylemişdi bugun belimin bir tarafı agrıyor bacagımda kramp var ama çok siddetli degıl sizce dogum belirtisimi cok az az sida suyum sızıntı seklımde gelmeye devam ediyor omun ıcın yarın tekrar doktora gidicem