merhaba kızlaar 17. haftaya giricem bulantılarım yeni geçiyor beslenmeye basladm yavaştan çok mutluym 🤣 ama yemek yiyince baş ağrısı baş dönmesi oluyor ağırlık çöküyor uykum geliyor ağır yemekler yemesem de böyle bu. birden yemeye basladm diye mi acaba geçer mi bu süreç 🙄