Didem__ ilk gebeliğimde hep özele muayene oldum en son şehir değişikliğimiz oldu ve devlette doğum yaptım gayette rahattım ki ben 2016 yılında doğum yaptım öyle odaların tek kişilik olmadığı hastane eskiydi vs ama ebe ve dr öyle kibar davrandı ki çok endişeli gidip çok memnun kaldım bide şu bir gerçek ki onca sancı agrıyı sen çekiyorsun sana özel ilgiden başka bişey olmuyor bide devlet hastanesindeki ebeler ve drlar nedense bana daha bilgili geliyor daha çok güveniyorum şuanda gene üniversite hastanesinin özel bölümüne gidiyorum ve orda yapacağım hiç bir endişem yok bu illa özel hastenede olacak algısı da bana saçma gelmeye başladı şu zamanda kime ne 🤦🏻♀️🤷🏻♀️