Didem__ eskiden devlet hastaneleri için çok kötü derlerdi. 1986 da istanbul zeynep kamil hastanesinde doğdum. Annem gayet sakin sancısız sıkıntısız doğuma gitmiş sessizce. Hemşire, ebe şaşırmış doğuma mı geldin kontrole mi diye. Annem çok sakin olunca çok ilgilenmişler kolayca doğuvermişim 😂 yengem de aynı hastanede doğum yapmış ama çok sızlanmış bağırmış “kapa çeneni bu haltı yemeden önce düşünecektin” diye terslemişler 😂 şimdi bile sizin tutumunuz nasıl olursa karşılığı da o şekilde oluyor. Gebeliğimin başından beri zeynep kamile gidiyorum. Doktorlara asistanlara yardımcılarına tansiyon ölçen kan alan hemşirelere hep tatlı dil güler yüz gösteriyorum kolaylıklar diliyorum. Ben ne kadar pozitif olursam karşımdaki de mutlu oluyor. Ha diyeceksiniz belki doğum anında o sancıyla nasıl pozitif olayım. Ama siz ne kadar sakin kalmaya çalışırsanız sancınız da o kadar az olur kanaatindeyim. Özel hastaneleri -Allah muhtaç etmesin- maalesef ticarethane olarak görüyorum. O testi de yapalım bu testi de yapalım. O an sizin canınızı vs düşünmüyor sizden gelecek parayı düşünüyor. Bu nedenle hep zeynep kamil de doğum yapmayı planlıyorum.