sila_42yigit ya benimde 27 gün uygulamaya göre ama sezeryanla olacağı için 20 gün falan kaldı daha tam doğum tarihi almadık tahmin yürüttük doktorla. Yarın kontrol var muhtemelen gün alırız hayırla sağlıkla gelsinler inşallah vatana millete hayırlı evlat olsunlar imanlı bereketli ömürleri olsun inşallah