gulciiinmomm Arkadaşlar merhaba Bugün Tam 6 haftalık oldu bebiş , ama karsık ağrısı oluyor normal mi ? Kanama Ve leklenme hiç olmadı şükür 💜
nisamom_ gulciiinmomm internette normal yazıyor canım sağlıcakla al kucağına bende 4+0 ım yarın kan vericem bendede aynı kasık ağrısı var sanki adet oldum olcam gibi🙄
Hiram_ gulciiinmomm ağrılar çok normal benim de gecelerş daha şiddetli kramp gibi oluyor gündüzleri regl sancısı gibi. Bu 2. Gebeliğim ilki de aynı böyleydi ,bizde 5+3 bakalım🙂
gulciiinmomm nisamom_ Evet bende bugün öyle oldum hiç yoktu da ay iyi bari Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💜
nisamom_ gulciiinmomm amin canım kanama olmadığı sürece bel be alt karın ağrısı normal diyor sağlıkla gelsinler inşallah😊🤲🏻
Bsrkz Bende 6 haftalık ikizlere gebeyim gebeliğini öğrendiğimden beridir adet olacakmış gibi ağrı ve kasık ağrısı vardı doktor progestan verdi onu kullanıyorum sancılarım baya azaldı
Bsrkz gulciiinmomm teşekkür ederim 🤗 Benim göründü ilk ultrasonda 5 haftalıktı kese görünmedi ama bir hafta sonra ikinci ultrasonda iki kese göründü
trkgzmakgzl Benim 5 haftalıkken kanamam ve ara ara ağrılarım oluyordu. Yerleşme kanaması olmuş çok şükür bir daha yaşamadım. 7. Haftamıza girdik hala ara ara regl olacak gibi ağrılar oluyor doktorum normal demişti 😇
gulciiinmomm trkgzmakgzl bende 2 sene önce düşük yapmıştım böyle ağrılarım oluyordu ama Lekelenme oluyordu düşük yaptığımda çok şükür şimdi öyle bir sıkıntım yok Hayırlısı olsun 🙏🫶🏻
aybukekurt55 gulciiinmomm çok normal canım rahim büyüyor o yüzden ağrılar oluyor kanaman yoksa çok iyi
Maryhoney 6+2 benimde sürekli uykum geliyor 2.gebeligim ilkinde hicbisey yoktu bunda uyku ve biraz bulantı var