Yaptırmalısınız, doğumda göbek bağınız kesilecek bu kesecek olan alet belki sağlık personellerinin gözünden kaçıp paslı olabilir veya doğum bu sonuçta belki de otobüste oldu bi teyze geldi makasla veya başka aletle göbek bağını kesti geçti. Eskiler de insan nüfusu fazla değildi ve ani bebek, anne ölümleri oluyordu sebepsiz o yüzden biz yaptırmadık demeleri normal.