Btlbet bende özel sektörde çalışıyorum bizim sistemde Doğum izni süresince maaş ödemesi yapılmıyor SGK bunu ödediği için SGK ya başvurunuzu yapın çalışma şansınız var ise devam edin erkenden izine ayrılmayın maksat çocuğunuz ile daha fazla izin kullanabilirsiniz bu arada 20 haftalığım bende