Sudamla teşekkür ederim. Benim doktorum biraz doğalcı, yani çok fazla takviye verme yanlısı değil . d vitaminim düşük olduğu halde önrmsiz gördü. Onu bile vermedi. Ben içim rahat etsin diye arada kullandım. Şimdi de “kullandım ben, ne zaman bırakayım” demeye çekiniyorum o yüzden:) Ben de 32 35 civarı bırakırım o zaman