myangelson [silindi] yumurta geliştirici hap, iğne , çatlatma iğnesi , aşılama , tüp bebek falan denendi mi ?
Nesslis [silindi] onun için ilaç tedavisi uygulamadı mı canım şimdi bunun içinde doktorlar var bakın çok zor şimdi şöylede diyim sana sıkıntı yapma inşallah olur inan bende geçen sene evlendim ve çocuğumu kaybettim her türlüsü zor versede rabbim verip alsada her türlüsüde zor
ldmzki [silindi] eşimin akrabasına ayni şekilde 8. Yıllarında şu an 6 aylık hamile Asla ümidini kaybetmeyin
ldmzki [silindi] tüp bebek Ama defalarca ameliyatlar geçirdi bu 2. Tüp bebek 5-6 kezde aşılama yaptılar ama olmamıştı
[silindi] myangelson denedim 1 kez aşılama klomem rahîm filmi 7 ay önce de Tup bebek yaptim tutu ama boş gebelik oldu Kürtaj oldum Şimdi tekrardan imkan yok
myangelson [silindi] anladım rabbim hakkınızda hayırlısını versin 🤲🏻 sağlıklı bir evlat nasip etsin en hayırlı zamanda 🤲🏻
ldmzki [silindi] aynen canım ama önce ameliyat geçirdi perde dedikleri bişey vardı onu iyice temizlemişler öyle Ama geçen yıl ve daha önce de olmuştu bu ameliyatı 3-4 kez oldu