Arkadaşlar merhaba. Perşembe günü hafif kasık ağrısıyla hastaneye gittim. Sancım varmış serum taktılar 2 saat sonra tekrar bakıldı ama sancım varmış hala ama ben hissetmiyorum yatış dediler ani doğum riskine karşı sonra doğumhane doktoru geldi 10 dk da bir gözüküyor sancın bu seni doğurtmaz sadece beklersin dedi yatırmadı 4-5 günde bir yakınındaki hastaneye gidip kontrol ettir dedi. Bugün yine aynı ağrıyı hissediyorum uzanınca geçiyor ama ayağa kalkınca devam ediyor ne yapmalıyım ?