Dila23 Merhaba arkadaşlar, 31 haftalik gebeyim bugün düşük tehdidi ile hastaneye yatırıldım. D dimer testim 5000 çıktı, aynı durumu yaşayan var mı?
tgba-17 Dila23 ilk gebeliğimde yaşadım kan sulandırıcı kullandım ama korkma bazı doktorlara göre böyle olması çok normal bazılarına göre değil sorunsuz geçer inşallah
tgba-17 Dila23 bi amda doğum gerçekleşti sorun yaşamadım canım sonrasındaysa kullandım iğneyi, sen neden yükseldi d dmer birsey dediler mi