Merhaba anneler . 11+6 olduk bugün. Yatış olarak sola yatın diyorlar ama ben sırt üstü yatarken daha rahat oluyorum bazen sağ sol dönünce hafif ağrı giriyor rahat olamıyorum. Kilomda var sanki sırt üstü yatınca bebeğe ağırlık geliyormuş gibi hissediyorum 😬 var mı benim gibi olan ya bişey olmaz demii ??