Gzdstn27 Down sendromu 2 li test normal 4 lü testte bir değer biraz yüksek Başına gelen varmı kozlar ?
Aybarssmom_ Benim 2li de normal çıktığı için 3lü veya 4lü yaptırmadım onun yerine AFP testi istediler. Sizde niye 2li normal çıktığı halde 4lü istediler