Oğluşumun adı ❤️
Evet biraz yaramaz ama artık bütün isimlerdeki çocuklar yaramaz bence 😂 bide evet şımarıklığı yazmış çoğu kişi bizimkide şımarık ama ilk çocuk ve iki tarafında ilk torunu doğal olarak biraz fazla şımartıldığı için öyle olduğunu düşünüyorum ben. Çoğu şeyi 1-2 seferde kapar ve çok eskiyi bile hatırlar hiç bişeyi unutmuyo gibi. Yemek konusunda biraz zorluyo beni zorla yediririm genelde ama uykuyu çok sever