Papatyam136 Merhaba hanımlar bugün doktor kontrolümüz vardı eşim spermleri çok düşük dedi doktor o yüzden bu takviyeleri verdi 3 ay kullanalım olmasa tüp bebek dedi bunları kullanıp faydasını görenler varmı acaba öbür ilaç da benim inşallah fayda eder