Benimde eylül 24 gözküyor ama daha erken olcaık sanki bnce cok abartmaya gerek yok ya bosuna yük sezeryan değilsen sadece bir gece kalıyorsun dogru düzgün bir sey giydirip cıkarmıyorsun bile bir kalım battaniye(odada olan beşik içine koymak için ) bir tane müslin 2 tane de penye koydum bn zaten penye battaniler de hastanr cıkışlarının takımı