Merhaba en yeni doğum yapıp yazan benim sanırım 😂 öğlen 2 de doğum yaptım spinal oldum hiç korkulacak birşey yokmuş ilk doğumda genel olmuştum. Ayıldığımda ağrım çok olmuştu spinalde ağrım hiç olmadı desem yeridir maşallah ayağada çok kolay kalktım yürüdüm genelde çok baş dönmesi yapmıştı ilk kalktım gözlerim kararmıştı bunda kimse yardım bile etmedi kalkarken. Anestezi doktoru kendini hiç kasma kasanlarda baş ağrısı bel ağrısı oluyor dedi beni çok rahatlattı iğne yapılırken ve iğneden korkan ben emin olun damar yolunu açarken daha fazla hissediliyor acı yok belden olan iğnede hayırlı doğumlar herkese sağ salim kavuşun inşallah