Canım bizde kızımla 21+4 haftalıkız eğer kız ise normal yani hele 13 haftalıksa benim kızçe de çok gamsız🤣 Allah’ın izniyle bişeycik olmaz bence doktorunu değiştir daha çok küçük normal yani ben kontrollerimde çikolata yiyip de gidiyorum meyve suyu içiyorum yinede fazla etkilemiyor rahat çok oda anne karnında😃