35aysegul Demet30 yengem yaptı epuduralli normal öneriyor yani o ne bel ağrısı ne başka bişey yaşadım diyor rahat ama bilemem tabi bünye meselesi. Keşke bende normal yapabilsem bakalım ne olacak inşallah bekleyen herkese kolaylık verir Allah
__mom1 Benim doğum aksilik olmaz da normal olursa ve doğum anında sancıya dayanamazsam epidural isticem kesinlikle