Gebeliğim 5+2 haftasındayım kanamam oldu . Ultrasonda hala kese görünmüyor. Düşük tehlikesi var dediler 19 Ağustos ta betahcg 148 di. Bugün yine kan testi verdim. Bekliyorum sonucu . Lütfen aynı şeyi yaşayan varsa yazabilirmi. Ben hiçbişey olmamış gibi hissediyorum gebeliğin devam etmesi olabilirmi