themomofminny Kızlar selam. 37+2 haftalık hamileyim. Sabahtan beri bebek durmaksızın vajinaya baskı yapıyor. Önceden de olurdu ama geçerdi. Bu kez aralıksız devam etti. Sancım veya nişanım gelmedi. Doğum belirtisi mi acaba? Benzer durumu yaşayan var mı?
Esrafatih01 themomofminny beş dakikaya bir geliyorsa doğum belirtisidir nst de sanciniz çıkmazsa kanala yerlesiyordur