Minimalannesiii naz_ozz 39+2 yok gelesi yok ya bu ağustos bebeleri niye böyle anlamadım 🤦🏻♀️🥺 doktorum 40+3e kadar bekleyeceğiz en fazla dedi inşallah o zamana kadar kendisi gelmek ister. Allah yardımcımız olsun inşallah su gibi doğumlarımız olsun 🤲🏻💗
naz_ozz Minimalannesiii valla hepimizin öyle amin amin inşallah az kaldı inşallah çok güzel olacak hepimizin🙏🏻🩷🤲🏻
Minimalannesiii Pinklove benimde aynı şekilde adet sancısı gibi var bel ağrısı da var ama artmıyor düzene girmiyor napıcaz bakalım 🤷🏻♀️
Zeynepsyhnn naz_ozz Doktor 40 haftalık olunca bir gel dedi bakalım ama anlamadım yani niye öyle dedi acilden devam edersin dedi ama nedenini salak gibi sormadım yaaa