Sevdeeee bizde 37+5 olduk bugün. Dün kontrole gittim nst de sancı çıkmadı rahim ağzıda açılmamış henüz daha. Doktor hemen gelecek gibi durmuyor dedi. Bebişte biraz iriymiş. 3350 gr dedi. Normal istiyorum ama zamanı da geçerse nasıl olur bilmiyorum. Yalancı sancılar başladı. Kasıklarım ağrıyor ara ara adet olacakmışım gibi. Bide bebek vajinama aşırı baskı yapıyor bazen yürümekte bile zorlanıyorum. Ödemden ayaklarımın altı çok acıyor. Hayırlısıyla doğururuz inşallah